About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Friday, July 07, 2006

sila jawab dalam BAHASA MELAYU sahaja!
terima kasih!

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang tak wujud.ahaks

2. Saya sedang mendengar :
maksud hidup oleh terganggu..

3. Mungkin saya patut :
bersiap cepat2 kerana tak boleh na balik umah dengan hanya memakai t-shirt dan towel di pinggan..muahahah..

4. Saya suka :
merepek2 di blog ini..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
tgh tido agaknya.hahaha

6. Saya tak paham :
kenapa saya mesti melayan lagu yang sungguh bukan2 ini sambil membuat kerja kerepekan seperti ini.hmmm =?

7. Saya kehilangan :
kepercayaan kepada ramai orang dan kesempatan masa utk berbual dgn abg yang na balik belajar semula..uwaa =(

8. Ramai yang berkata :
saya jahat sangat..mmg pun..muakakakaka

9. Makna nama saya di muka depan friendster
saya bererti :
lagu favourite saya satu ketika dahulu..hoho

10. Cinta itu :
hampir tiada dalam hidup saya ini..

11. Disuatu tempat,seseorang sedang :
tido di atas katil yang sungguh empuk kononnya..hoho

12. Saya akan cuba :
untuk panggil seseorang yang sangat popular utk program saya..wah2..semangatnya..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kehidupan abadi selepas meninggalkan dunia fana ini.

14. Saya tidak akan/pernah mahu :
ditipu lagi

15. Telefon bimbit saya :
sentiasa ada disisi kecuali ketika di kelas.skema kah saya?hahaha

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,
saya akan terfikir untuk mengejutkan seseorang ;)

17. Saya paling meluat bila :
bila orang hanya mencari saya apabila dia ingin meminta tolong.sungguh tidak elok perangai seperti itu! =)

18. Pesta/Parti adalah :
tempat yang tak pernah saya jejak..hoho

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah
temui ialah :
homosapiens yang bernama oyen =P

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan
bagi saya ialah :
bayi.tak tahu apa2..tak ada masalah dan tak ada tanggungjawab.yang paling penting,tak akan tahu walaupun diri ditipu maka tiada luka akan terguris dihati.wah2..skema..

21. Hari ini :
saya akan pulang ke rumah ibu!

22. Malam ini saya akan :
menyalin nota yang patut dan cuba fikir lagi idea masterplan.

23.Esok pula saya akan :
tido

24. Saya betul2 inginkan :
keampunan Allah terhadap dosa2 saya,keluarga dan rakan serta kejayaan serta kebahagiaan kami semua di dunia dan akhirat..Amin..

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan
cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang
terlintas di fikiran anda ?
saya semakin tembam kah?huhu..

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
apa tu?

27. Makanan Barat atau Jepun :
barat.sushi sangat tak sedap..haha

28. Bilik yang terang atau gelap :
terang.saya boleh tidur dalam terang tapi tak akan dpt belajar dalam gelap.eheh

29. Makanan segera adalah :
makanan paling best dalam hidup ni.tapi tak boleh selalu dimakan kerana akan dimarahi oleh ramai orang..hoho

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada
seseorang :
tak balik lagi?takpe lah..


ahaks..habis sudah sesi kerepakan pada episod ini..mueheheheh..takde keje tol ako neyh..neway..poem of the day..before going to back to my mum..huhu..windu my mum so much.. =(

u were there for me,
u were never there for me,
u are here with me,
u are not here with me,
question running in my mind,
will u be where u need to be,
just for me?


lalalal~~sape2 trase pike2 la eks..jangan buat saya seperti patung yang hanya mampu menunggu dan menunggu..jika tiada ertinya lagi saya dalam hidup awak..lepaskan..erk salah..halau saja saya..mengacau hidup awak je kan?tol tak?tol kan?tak tol pun anggap je betul kay...


posted by MatSyuMiya at 8:10 PM

~~~*~~~