About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Friday, July 28, 2006

-tiada yang kedua-

haruskah aku menerima,
kasihmu yang baru menguntum bunga,
jangan hanya indah di mata,
jangan disiakan madah cinta,
namun bintang bukannya satu,
kerlipan hatiku ingin kau buru,
ada hanya kau kehampaan,
jangan aku yang jadi alasan..

kufikir kau teman biasa..
tidak akan berputik cinta,
mungkin jua belum menjelma,
aku tak sanggup dikecewa,
cintaku satu untuk selamanya,
aku pencinta yang setia,
mustahil ada yang kedua..

aku tak sanggup dikecewa,
cinta ku satu untuk selamanya,
aku pencinta yang setia,
mustahil ada yang kedua...

tiada yang kedua..


hmm..seems like this song is going to be my favourite song for a few days again..just that..it feels like it suits me right now..huhuhu..this is how i feel today..i feel like this song..n i'm quite actually happy..ahaks..=)

tomorrow would be my first test..electronics 1..doakan saya yek..chaiyok2 syuhada!!..masih takut sebenarnye..huhu..to abg ordosh,kak sha n alia yang pun ade test esok..ganbate2 neyh!!

till then..ja neyh..

p/s:masih menunggu teman tapi mesraku..ekeke


posted by MatSyuMiya at 11:24 PM

~~~*~~~