About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Thursday, August 24, 2006

assalamualaikum..

hmm..dia kata bye..i guess..bye then..nothing i can say to change your mind already..maybe i'm too cruel..i'm really sorry...

takpelah..anyway..hari ni akan sangat2 sangat2 busy..huhuh...takpelah..demi masa depan yang cemerlang gemilang dan terbilang..yeah!!insyaallah..hehehe..moga2 doa saya dimakbulkan tuhan..=)

pagi tadi bangun2 saje da kol 6.40..pergh...lewat tu..sebab masa azan subuh tu da sedar..suara bilal sedap..suka dgr..lepas azan..lelap balik..sebab tido lewat..miahahaha..padan muka saya..bangun2 je call ade laaa org tu...skali..adoi la kekanda ku..tak angkat phone..hmm..maybe bangun sendri n tak pasan n hp silent la tuuuu..confirm je..takpelah..sayang nye pasal..takpelah..hahahahaha..

lepas ni ade klas kol 10 sampai 2 then 3 sampai 7..patut ke tak saya ni pengsan???hahaha..neway..tutorial utk comp n prog design shouldn't be a problem sebab lecturer da upload solution dalam mmls..so kami2 yang rajin laie berdedikasi ni just kene print out n bawak n taip2 kat pc lab tu konon2 kami yang buat..miahahaha..cita2 saya hari ni na modify jawapan..kalo die gune if/else statement..saya na gune switch..hehehe..kalo complicated,saya na senangkan..leh ke saya neyh wat?keskeskes..

lepas tu akan berlangsunglah upacara membuat assignment yang berlambak-lambak.lecturer2 saya sangat comel..mereka suka kasi assignment bile2 na dekat2 dateline..cam field theory n ecp tu..takpelah..mengajar kami erti penat lelah..miahahahah..

pagi ni mau buat ape ek?mau basuh baju!yeaaa...basuh baju boleh menenangkan fikiran saya yang kusut dan masai ni..lepas tu na sambung ngan assignment..ades..tak anta laie email kat kekanda ku yang tatau da bangun ke belum tu..huuu

adoi..lapa lak..huhuuhu...

till we meet again..take care!! =)

p/s:i see u'r still online..hmm..jangan hancurkan masa depan ko just for a girl..like i told u..there's sumone out there waiting for u..maybe u just dun realise it..hope u'll be happy..really2 hoping..dun make things worse ok..=)


posted by MatSyuMiya at 7:43 AM

~~~*~~~