About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Thursday, August 24, 2006

assalamualaikum wbt...

hari ni saya happy..tatau nape..saya tau saya da melukakan seseorang..saya tau tu salah..tapi..saya happy..na tau kenapa?sebab saya tanak die terus terluka lepas ni..kalo tak end the whole thing right now,dia akan lagi terluka..so..saya da pun menyelamatkan diri saya dan dia dari dilukai kemudian hari..hehehe..maafkan saya yek..but ya know that no matter what saya masih sayang kamu..=)

lagi satu sebab saya buat ape yang saya buat tadi adalah sebab perasaan bersalah pada bf saya..hehehe..perangai dia sekarang membuat saya jadi sangat sayang dia berbanding saat2 kami tak brape stabil dulu..jadi bila saya buat apa yang saya buat dengan kawan tu dulu,saya jadi sangat2 rasa guilty..bila guilty,saya akan moody..dan sangat suka merajuk..huhu..mood akan slalu tak stabil..jadi saya sangat tak suka keadaan begitu..saya tak suka dilanda badai perasaan..huahuahua..

anyway..maybe kamu akan anggap tu hanyalah alasan saja..tapi saya dah pun beritahu kenapa saya na stop buat tu sume..maybe gak saya stop neyh agak terlambat..tu saya ngaku saya salah..saya minta maaf sangat2 pasal tu..if i could turn back time,i wouldhave stop it earlier or never even start it..i'm really2 sorry..i now saying sorry won't do anything now..i just hope that time will heal ur pain..really2 hoping that..n oh yeah..just for ur info..i'm laughing right now chatting with u..i mean..i do type out hahahaha n all..but guess what..that's just lying..hehe..i am crying..in my heart..coz otherwise alia nampak..(hehehe alia..sorry..saya neyh cover macho..mueheheh)..ces..kamu na tau tak..rasa cam break up je ni..hahahah..lawak la kamu neyh..ahaha..

ah sudah..stop thinking about that..hehe..start a new life from now on..hehe..=)

anyway..hari ni gak happy sebab ade test comp n program design..mau tau tak..walaupun ade salah2 yang saya da tau about test tu,saya still happy..coz antara test2 yang ade..test tu la ngan test engine math yang senang..coz saya mmg minat..hahahah.yang lain2,mintak maap..saya menci!hahahaha..lepas abis exam,saya mamam die ez's cafe..ngan zaza,ika,mama,ekin,soffi n qis(cam last_kiss..heheh)..mamam nasi goreng usa(same ngan soffi) n menum teh o ais(sama ngan mama,ika n soffi)..kami wat kecoh je kat dalam cafe tu..hahaha..masing2 ngah lapar..so gela..lepas mamam ok sket..walaupun still gela...hahaha..sampaikan mr hazimin pun kitorang tak nampak..sorry sir..tak prasan serius..huhu:D

lepas tu kami pun merajinkan diri gi wat hal penting..qis ngan soffi gi silat..meeting je ar..hahaha..mama ekin ika zaza n saya gi wat ASSIGNMENT..huahuahua..rajin seyhhhh..hehehe..lepas tu top up 10rm semata-mata na call abg utk tanye pasal assignment..hehe..amik kesempatan dating kat phone..miahahahah..so agak lame la bual2..ckp je cam bese..(kewl beb..hehe..slalu malu2..ekekeke)sambil2 mamam ais asam..dappp..hehehe...lepas tu..org tu janji na tolong watkan assignment..miahaha..salah satu kebaikkan utk student couple ngan sumone yang blaja programming..miahahahah..

lepas tu balik..ika carik2 kad die..rupanya kat bilik saya..hahaha..tu la ika..suka sangat sepah2 barang2 tu..eh ika..prasan tak..kalo awak ilang hp/kad ixora tu..mesti benda2 tu ade kat saya kan?ces..mcm storage lak syu neyh yek awak wat ika..ces ces dan mengeceskan..miahaha...

lepas tu saya balik..dan layan room jap..tambah adek laie sorang..nick name die ariel^greenday..and saya panggey die hijo atau harihijo..hahaha..die ngaku je..heheh..and die panggey saya sis syu..wah wah wah..sangat laaa skema + sweet budak hijo tuh..takpe2..merelakan saja..hehe..

ades..penat dah tulis..lame tak tulis panjang2 gini..dan happy2 lak tu..hahahah..best2..hopefully kegembiraan ni akan berterusan n contageous kat orang lain..na org lain same2 happy ngan saya gak..pada kawan saya yang saya kecewakan tadi..i hope u'll understand me,n be happy with me kay..=)

till then..adios!!~~ (smiling)


posted by MatSyuMiya at 12:11 AM

~~~*~~~