About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Friday, August 18, 2006

harapan..suatu pengharapan dan sebuah cita2 yang tak pasti..seringkali aku mengharap pada yang ku tahu tak pasti..acapkali juga aku dikecewakan..namun..hmm..mungkin sudah perangaiku begitu..tetap mengharap..walau sejuta kali ku dikecewa..ku tetap mengharap dia kan datang dengan membawa bahagiaku bersama..setiap hari ku tunggu dia..tunggu dan terus menunggu..semalam saja..berjuta kali aku dikecewa dengan harapan2 ku..melihat kelibat makhluk,terus saja ku katakan itu dia..namun..setelah kelibat itu mendekati ku..ku sedar..bukan itu yang ku tunggu..die belum datang laie.oh..seksa diriku menunggunya..namun apakan daya..dialah yang harus kutunggu..jika tidak...masakan setiap hari ku kan menunggu..harapan menggunung padanya setiap hari..jika dia tidak datang..tiadalah bahagiaku pada hari itu..ya memang..dia memegang segalanya bagiku..hari ini..aku masih menunggunya..mengharap dia kan memberi berita kedatangannya..setelah itu..akan ku tunggu lagi..aduhai..mengapa harus hidup ini perlu penuh dengan penungguan?mahu saja aku menjadi penunggu saja..ya..penunggu yang setia..bukankan itu bisa membuat tempat ku bertapak ini menjadi lebih seronok dan menakutkan?:D tapi aku hanya bisa jadi penunggunya..hingga dia datang lagi...

yosh..itulah cerita pasal aku yang setia menunggu ayahku membawa bekalan makanan...lapooooooo~~~

p/s:utk oyen...aku juga slalu menunggumu..dah..takyah layan da ek?takyah layan kat room tu...kat ym takyah layan...takyah layan langsung tau..bagus kan gitu???saya ni gangguan utk kamu je kan??isk..


posted by MatSyuMiya at 7:40 PM

~~~*~~~