About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Tuesday, October 10, 2006

assalamualaikum..

hari ini..saya jap happy jap sodeh...

pagi saya sodeh + cuak sebab exam da dekat..
tgh hari saya happy sebab exam agak ok..alhamdulillah...
petang saya sodeh sebab tak dpt mamam ngan syamrie saya..oh..windu nye kat syamrie..
malam lak sebelum isyak saya mula2 sedeh pastu happy..sebab tgk citer my girl..
last epi..bes.. :) saya na bf yang sweet cam gong chan tu..tapi..ade ke manusia cam die dalam dunia ni?
lepas isyak..saya sedeh..sampai skang..tatau na bitau sape..tapi saya tak brenti nangeh..makin gelak2 kat chatroom..makin la sedeh..ah..psiko nye ako neh...
kenapa saya sedeh?sebab ade org ignore saya..
die kate die sayang saya..
tapi akhir2 ni..die slalu ignore saya..
saya rase..die da tak sayang saya..
saya je sayang die sorang2..
saya ingatkan die busy sangat2..
tapi..slalunye..
die takde mood na layan saya..
ape salah saya ek?saya tatau..
mungkin ade salah saya yang saya tak pasan..
tapi nape tak bitau je?
nape la biar saya terseksa gini..
saya tatau na marah die..
saya tatau na majuk ngan die..
tapi saya sangat tau na kecik ati ngan die..
saya sangat tau tu..
skang ni..
saya sangat2 kecik ati ngan die...
sebab wat saya camni..
adeh...
tatahan dah..mata da pedih...


guess it's farewell for now..


posted by MatSyuMiya at 12:07 AM

~~~*~~~