About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Thursday, November 09, 2006

assalamualaikum..

ari ni..malam ni..saya dua kali marah abis2 marah..well..mule2 tadi masa meeting ngan scc gelak2 sume..mmg bes..sebab da lame tak hang out ngan diorang..so ni dpt la lepas rindu kat kak nina kak nora n the rest of the clan..tapi...bile balik je bilik..masuk la room..

then it all started..mule2 sorang ni gado ngan budak2..sat gi sorang lain masuk campur..gado2..wahhh..aku pening..so aku out tros..tros quit..no mercy nye..after like 2 or 3 minutes tu masuk la balik room tu..then...out of nowhere,sum dumb ass kid mencarut lak..aku tegur..langsung akuuuuu jugakk yang kene..so it was sumting like this:


[01:00]<@>last_kiss<·> hehehe nina.. <·
[01:00] --- [eVa_jay_bee] pepek
[01:00] --- [Pak_Malau] semua yg kiter lakukan ada batasan nyer
[01:00] --- [LaLa] ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
[01:00] --- [[M]izz[N]ina] ape eva nie
[01:00]<@>last_kiss<·> «« [eRks !!] »» eva <·
[01:00] --- [LaLa] kotor tuuuuuuuuuuuuuu
[01:00]<@>last_kiss<·> ape kah.. <·
[01:00]<@>last_kiss<·> gile pe? <·
[01:00] --- [Pak_Malau] tak salah enjoy kalau ada batasan
[01:00] --- [[M]izz[N]ina] lucah laa
[01:00] --- [[M]izz[N]ina] x baek
*action [LaLa] geram tgk org ckp mcm tu
[01:00] --- [sai] erkk
[01:00] --- [eVa_jay_bee] last_kiss pepek bacin. tempek kurap. air mani dah ar x de. hahaha
[01:01]<@>last_kiss<·> bapakkk <·
[01:01] --- [LaLa] kickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
[01:01] --- [eVa_jay_bee] kickkkkkkkkk meeeeeeeeeeeeeeeeee
• [eVa_jay_bee] --- [Kicked] --- [By last_kiss]
[01:01] --- [zakwan] hah ??
[01:01]<@>last_kiss<·> ade ke aku <·
[01:01]<@>last_kiss<·> «« [aDeH !!!] »» <·
[01:01] --- [zakwan] pe kes dia ni ?
[01:01] --- [LaLa] xsnonoh


last_kiss = me..the thing is that..i kinda sense..before hand..that sumting bad was going to happen..tatau la kan..sum sort of six sense la kot..mmg tak sedap rase langsung ah..ngadu kat message girl..die tanye2..aku pun tatau na jawap ape..tapi tu la..like after 30 minutes kot feeling a lil shaky sume tu..tibe2 jadi bende tu..aih..cuma..tatau la..i dun know that person,that person pun tak kenal aku for sure..why me?huuuu...

tapi nasib baik la..aku ni..ditenangkan oleh kata2 one of my fren earlier...penah tanye..kalau marah baran n all buat ape..n die ade la ckp2 sume tu..so i was like tibe2 je ingat kata2 die time tgh marah2 gile2 bapak tu..so buat la ape die soh wat tu..ok la sket pastu..tq N0X..i luv u dude.. :)

then tibe lak citer lawak..terbagi lagu pengantin kat Alia..skali tu terdgr alia dgr lagu pengantin..so aku ni dengan jahatnye telah mempromot perkara tu kat status ym..muahahahaha..jahat gile..ampooonnn rumet..so lepas tu..guess what..ade lak yang nak lagu pengantin tu..ahaks..sume2 tu mesti dilamun chenta tuuu..miahahaha..sape2 yang mintak lagu tu,ampon yek?guro2 di malam raya..hahah jemm..

so skang aku nak tido..muehehe..bes gile..da marah da gelak sume dah..na tido..penah emo2 neh..eheh..pape pun...aku doa la banyak2...sape yang wat aku tadi tu..terima la balasan die..aku bukan na doa tak baik...cuma na die terima pengajaran so takde la harapnye org lain rase ape aku rase..sakit woo ati..sakit buah pinggang aku tahan marah..serius air mata na kuar da tadi..hahahah..sensitif siot aku..takpelah..da lepas..die tak mintak maap...aku pun takde maknenye la na maapkan die..lantak pi la..sampai mati la ko dosa ngan aku..muahahaha..gile setan..

ok la..dah tenang leh tido..eh ke na tido untuk tenang?ah..mane2 la..till then..takink care to all my lurves n oyasuminasaiii :)


posted by MatSyuMiya at 1:32 AM

~~~*~~~