About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Sunday, November 05, 2006

assalamualaikum..

lame rasenye tak hapdate blog ni..kemalasan di tahap maksima..huahahaha..entah la tatau nape plak..neway..selamat hari raya pada semua!maaf zahir dan batin jika saya ade la salah ape2.. :)

raya taun ni tak smeriah dulu..entah kemana hilang serinya..tapi seronok gak..coz still dpt raya ngan kekasih2 ati..

habis raya datanglah result...yes!kecewa gaban saya ni ngan result yang cam hampeh..AMAT2 KECEWA..penah tak rasa nak hentam pc anda?penah rase na terjun dari tingkat 9?pernah rase na kepit kepala sendri kat pintu lif ala2 fina destination?pernah rase na lari dari umah n pi kat sumwhere yang nobody knows u?yes..saya rase tu time tgk result..rase tu sume skaligussss..tapi kene la gak bersyukur..sebab pass sume subjek..termasuk field theory n electronics!ahaks!!~tapi tu la..kekecewaan tak dpt dielakkan..yela..mane penah pointer serendah ni..huuuu...maybe ape yang Is ckp betul..banyak silap saya sem 1 dulu..dan salah satu adalah dia. :(

tapi walau pun hidup ni penuh dugaan..saya syukur sebab dikurniaan dugaan ni untuk saya jadi manusia laie baik..pengajaran ni pahit..tapi ade hikmahnya..if every cloud is a silver lining,i got a thunder instead and i'm waiting for the golden lining..perhaps? :)

n saya rasa almost sume dak2 FET beta ngah kuciwa ngan result..huhu..jem betul..but now it's time for us,especially me to get back to reality n work my ass off to get my 3.0 pointer back!insyaAllah..

saya tanak emosional ni..tapi..tu la kan..dpt result gini..sape la tak emo..then sum just made it worse..dah maafkan kot...tapi luka nye dalam bebenor..i dont think i will ever talk to him anymore..dia bukan lagi kawan saya yang saya amat sayang dulu..banyak sangat dah dia berubah..dia bukan milik saya lagi..dia da jadi milik orang lain..kawan orang lain..saya dia tak perlukan lagi.. :(

rasanya tu je la kot..gangguan mental cam ala2 gunung berapi meletup sambil gempa bumi lam otak..tak dapat dah na tulis banyak2..huh..mahu gi jalan2..yiiihaaaa!!~jalan2 la sgtttt!


posted by MatSyuMiya at 7:41 PM

~~~*~~~