About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Thursday, November 09, 2006

assalamualaikum..

hari ni..kepenatan saya ditahap petala 18..muahaha..saya rase na pengsan da ni sebenarnye..tapi lom leh tido..tgh transfer lagu..takpe..demi abe man..ahaks!~

tadi siang ade klas..4 hours straight..pergh..jem otak..huhu..hari tu ade org kate klas msian studies cancel..skali last2 ade rupenye..aku gi ngan ika je..ces..ngedate kite yer ika..kehek kehek..so lec tu bebel2..tak bosan la..tapi cam letih dgr die ckp..tak henti2..da la tu,ulang2 bende same..mau tak jemm aku dgr..haahah..tapi ok la..at least ckp banyak,masuk banyak la kot lam otak ni..huhuhu..

lepas tu balik..ingat na gi tido..ngantuk abes ah..skali kak sha ajak gi umah kak nora..so gi je la..sebab kate pun kak nora kan?takkan tak gi..tak elok dol..huhu..so aku gi la ramai ngan acad,kak nina,kak sha,alia,kak mira,ngan kak ecun..dalam kol 7 camtu balik..

lepas tu siap2 gi umah abg fizan lak..wah wah..bukan main penat agi aku sebenarnye..tapi na gak gi umah abg fizan..sebab tu abg fizan..kalo bukan abg fizan,abg faizal ke abg faizol ke..mmg aku tak gi..ahhahahaah..ampoonnn..

so sampai sane,nampak abg trex..da tu..masuk umah,nampak sorang manusia yang muke die aku penah nampak kat billboard i talk...ahaks..manusia first aku nampak..sebab rambut die cacak2 tinggi..hahahahah..sangat menangkap perhatian..jangan salah faham..tak minat aku ngan rambut camtu..rase na sabit je..hahah ampoonn...

lepas tu around 11 kot kami balik mmu..wahhhh..cam kat sepang circuit..ok2..mula2 kak mira depan skali...sebab kak pija tau jalan..yang lain tatau jalan short cut tu..lepas je traffic light JPJ,wah wah..kak ellie ngan syapiq..semangat je race...hampeh kamu org..da tau jalan lajusss je tinggalkan kami..hahahah..

lepas sampai bilik je lepak la kat room..ari ni room tadek ape sangat..bese2 je..cume aku rase aku jemm..sebab bual sambil ngantuk..hahahha..

tu je la kot..till then..oyasuminasaiiii.. :)

p/s:adik abg fizan yang kecik tu comel..ske tgk muke die..manis je..sgt menyedapkan ati.. :)


posted by MatSyuMiya at 11:59 PM

~~~*~~~