About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Tuesday, December 26, 2006

assalamualaikum..

sebelum start blogging kali ini..ingin aku mintak maap..bahasa akan agak kasar kali ni..tak tahan marah.sekian.

well..skin kali ni tak nampak title..biar aku bitau jek title aku tu..title entry kali ni..pegi mampos same sorry kau.yes..pegi mampos same sorry kau.bangang betol..

it started with a guy,mr. m...heh~die ajak aku wat satu job ni..translate ape menatang jadah ntah..then..bagi 2 page kot..untuk testing bahasa aku..n die puas ati.ok fine..alhamdulillah rezeki aku..i did my survey on the pricing,n it cost at 10cents us currency for one word.i charge 40 for 1 page.they gave me 17 pages for starting,n said they want the next job to be done for 20rm per page.what the fuck?oh,did i mention yang keje tu nak cepat je?17 pages to translate n they gave me 2 fucking days.aku tak tido semalaman untuk wat bende tu kasi siap n elok.i waited for mr m untuk setelakn pasal negotiation about the price..n guess what..finally malam ni dapat jawapan..

aku dapat sms dari mr m..
syu..td aku da call company tu,die cakap ade translator sendri.so aku tanye mcm mane yang 17 pages tu,die ckp:awak dtg amik balik away punya.die tanak bayar.

my mood from 90 goes to negative infinity.babik nye company.siak betul..da kerah tenaga aku leh selambek je cakap camtu..betul2 babik..kalo dah tau ade translator sendri tu..yang ko pegi miang cari aku bakpe???dasar bapak die bapok betul la..adoiiii..panassssssssss..moga2 bankrap laaa company tu..AMINNNNN...

heh..benci lah aku ngah company tu..sorry la m..ngan kau2 skali aku marah ni.aku tau ko tak salah tapi buat masa ni,aku mmg bengang ngan kau.

pegi mampos dan jahanam ngan company tu.ngan ko skali m!

hehh..masih marah..siak tol...-end-


posted by MatSyuMiya at 12:36 AM

~~~*~~~