About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Thursday, February 22, 2007

jika dulu..
kepercayaan ku kau ragut..
hancur lebur ditanganmu..
kini..segala kasih sayangku pada mereka..
dan tempat itu..
turut kau leburkan..

heh...
assalamualaikum...

ni nak tekanan neh..adeh tension sket..dulu..die seolah mempermainkan kepercayaanku..aku tak kisah dah..segalanya sudah kumaafkan..mungkin sudah tiada rezeki..tp sekarang?heh..!baru gurau sket dah kene kick and ban..ape kes...?bile aku diejek la ape la..di buli..atas alasan BERGURAU.tak pernah aku marah camtu..tak pernah aku kick ke ban ke kill ke kline ke shun ke..aku gelak bersama je..bila orang buat aku camni..hati aku jadi tawar..dulu orang lain buat aku rasa nanak masuk sane dah..skang ni..die lak buat aku rasa tawar hati..maybe..this is the end of it..aku tak daya nak biarkan hati aku ni dipijak2 camtu je..cam tak berharga..cam takde nilai di mata sesape.ah..aku tak kisah dah..kawan2 kat sane?erm..i'm gonna miss them..maybe akan contact balik nanti2..biarlah hati ini terubat dahulu..

farah sayang..i lev u..so much..i hope u would be strong to strive for ur life..it is not about me or us but it is all about u..i can be by ur side whenever u need me...but i can't really make u believe what i said..it is all depends on u..when the time is right..Allah will show u the way..i just hope for the time being u would be strong..lev ya darl! :)

menenangkan orang itu lebih mudah dari menenangkan diri ini kan?and when they say i had forgive but i cant forget is just another polite way of saying i cant forgive..kan?sorry dude..i never forget..means i never forgive..aduh...ya Allah..kuatkanlah hati ini untuk memaafkan..supaya mudah hati yang lain untuk memaafkan diri ini jika aku mengasari hati itu...


posted by MatSyuMiya at 7:33 PM

~~~*~~~