About Me
# Siti Nursyuhada Ghazali
# BEng(Hons)Electronics majoring Telecommunications
# Cancerian
#cyborg30@gmail.com


Express Yourself LIVE

Navigation
#Cinta Semusim
#KampungBurnForum
#Hlovate
#Jangan Ada Dendam
#JiwangORG
#Kampung
#Mama mass
#Malayonline
#Radha
#Yui-Lover
#Yui


Mine
#Chatroom
#My Google
#Friendster
#Fotopages
#Immir Profile
#Myspace

Friends
#Zaza Cayang
#Ika Cayang
#Abe Man's
#Abg T-rex
#Abg Amad
#Acid
#Adi
#Afique
#Alia
#Apek
#Ayed
#Azlan Jelly
#Azhan Rosli
#Bluewind
#Faris Kira
#Ijud
#Kak Nina
#Kak Nora
#Kak Sha
#Kak Syaff
#Mama
#Pejal
#Pitt San
#Syufyq

Archives
July 1990
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007

Tagboard

Credits
Blogger
Blogskins
Layout


Sunday, May 13, 2007

assalamualaikum..

i was going to write this together with the previous post but decided that..i should respect that special post.ekeke..

hari ni..rasanya..hari paling emo skali..ahaha..bukan ape..mula2 dah ade yang sakitkan ati..so basically tadi kat room la paling sakit ati..boleh plak this one guy gune name owner server and nak tipu aku!!and die lak leh tau aku nye pass..chilakos betul laaa..sc nye backdoor..die nyama jadi Aim..hadey..si op aku mane la camtu kot..tp..proxy ip die same ngan cas..and bile aku /stats o die..ade lak name die kat list admin..oh fuck betul..tapi tak silap..hari tu zully de satu command yang leh wat die jadi admin walau die tadek dlm o-line ke ape ke..mula cam ragu2 sket..pastu dok cari2 sai tadek lak die..pastu last2 cari man..nasib baik man ade..heh..man.ngeh.heh.ngeh.emo emo..erm..lepas tu lepas consult man..ok la kan..pastu die siap ugut nak delete o-line aku..what the fuck??ok aku tatau die sape..kalo die nyamor..fine lah kan..kalo die x nyamor..and die adalah orng yang aku tanak die jadi *ayat belit lak+_+* aku nak kate ni je..belagakkkk!!!!benci benci benci..!!!tp seriously la..i hope it's not him..since..i dunno..ape motif nak wat camtu?and ape motif cakap jerman ngan aku?tol tak..so..bende ni adalah misteri..aku da decide..xkn gune sc casper dah..and sc sai tu..kalo die ok dah cam skang(n kekal tak jem)..maybe akan gune alik la..aiseh..rindu tau tema xmas + raya cina casper tu...huhuhu..but for the mean time,aku gune je sc default..and pass pun dah tuka..complicated lak aku rase pass tu..ntah aku ingat ke tak..wakakakakaka..xpe..just letak sticky note with pass tu kat lappy..ingat le slalu lame2 nanti..ehehe..so maybe akan tuka gak sume pass mane2 website to that pass..sbb die complicated tak cam skang..ramai sangat da tau pass frenster aku la..myspace la..ym la..hahaha aku mmg tak jaga pass kalo kalangan kawan2 cam rumet ke besfren ke..hehehe..coz the trust is there..so pada org yang aku penah kasi password aku tu..pahamilah..aku most of the time xkan tuka pass yang aku da kasi korang tu..korang leh access account aku cam library account ke ape ke..tapi..pahamilah yeh..aku percaya korang sgt dah tu..andai kate korang khianati kepercayaan aku tu..nescaya..laie 10000000 tahun sekalipun..aku takkan maapkan korang atau caye korang dah..

*paste pass baru kat lappy jap.ekeke*


so lepas tu..bual2 la kan cam bese..guro2 ngan michi2..pastu tibe de manusia ni gi sentuh pasal AF..tak kisah la..pastu de satu makhluk ni lak...gi tibai heliza..aku bukan minat pun heliza..tp bile die sentuh bab bertudung tu..haaa..ni yang aku bengang..mula2 nak kate die gedik tu..aku marah sket je la..yelaa..pike bagos hape??ko gi la nyanyi ateh tu aku nak tengok boley ke takkk..pastu kutuk ogy..ah kau nye pasal lah..keep on kutuking buat aku rasa nak MUNTAH!serious shit..aku rase nak muntah!sampai ade member sorang kat ym tu pun aku cam layan tak layan je..sorry dude..ngah moody gile time tu..pastu bende tu kire lega da la kan..cam tadek pe dah..ade budak PM aku tanye nape aku marah2...so aku tertibai la die..sorry beb..tak sengaja..sbb ko sekongkol ngan mamat sekor laie tu..aku lupe yang ko ni aku da anggap abg.heh..aku marah betul tadi..serious shit..sorry again beb..bile dah lega2 ni..ade pulakkk makhluk aneh kecik kemetot ni gi kate die gile sex..i was like..wtf??woit gile sex pi pat lain..bengong..pastu mamat yang anti-heliza tu lak kate..heliza gile sex!i was like..astaghfirullah..udah2 la kutuk die..tak payah la kot nak fitnah die sampai gitu skali..cakap pasal agama tak ingat2..tp..ish.ntah le..aku bukan baik sgt pun kan?mule tadek la nak marah sgt..tp bile die kate...

ala..bertudung je.tp...

or sumting that goes along that line..i was like..WHAT THE FUCK ARE YOU SAYING!!!??? ni namenye memandang hina seorang muslimah!so what kalau die menyanyi dan menari??itu tak bermakna die tak bermaruah!!and at least die menutup aurat die!bukan nye menyanyi melalak terkinjang2 seksi2!!oh my God..i cannot believe how low he had put wanita bertudung nye taraf..rendah sungguh maruah kami dimata kau yeh!!!astaghfirullah..aku mmg sungguh tak tahan dah pastu..sempat nampak die kate sebelum aku tulis command /quit FUCK OFF! (eheh aku marah mmg blah gitu.ekeke)

weh jangan la amik serious ape aku ckp

ya Rabbi..bila bercakap pasal maruah seorang wanita,aku kene amik gurau je sepanjang masa??kenapa mesti seorang wanita menjadi bahan permainan lelaki??kenapa???ape tiada nilai ke kami ni dimata lelaki sehingga topik tentang maruah seorang wanita tu boleh diperkotak-katikkan!??sampai begitu sekali kau tak menghormati kami..heh..mungkin juga kau pernah dilukakan oleh kaum kami yang bertudung sehingga kau letakkan kaum kami ini ditempat yang jauh dibawah sekali..heh..sampai hati kau..heh..

aku masih marah..yer..marah yang amat..bile maruah menjadi persoalan..aku mmg marah!

kepada manusia itu..aku harap bila kau bace blog aku ni (which i hope u will),ko akan re-think..ape yang kau cakap tadi tu..dah meletakkan wanita terlalu bawah..walau hanya gurauan.no..lebih2 lagi ia bagi ko ADALAH gurauan.sedarlah yeh..idop ni tak lame..sempat ke ko mintak maaf kat heliza sebab kate die gile sex?sempat ke?sempat ke????


muhasabah diri sendri k..aku pun sambil2 ni muhasabah diri gak.sekian trimas.


adieu~


posted by MatSyuMiya at 12:59 AM

~~~*~~~